Seminár je v spolupráci s firmou eBIZ Corp s.r.o.
OcÚ / MsÚ, Inštitúcia, Škola
stručný prehľad zákona o verejnom obstarávaní
Prehľad zákonnej úpravy
Základné pojmy vo verejnom obstarávaní
Základné princípy vo verejnom obstarávaní
Osoby vo verejnom obstarávaní
Príprava a plánovanie vo verejnom obstarávaní
Predpokladaná hodnota zákazky a spôsob jej určenia
Finančné limity
Konflikt záujmov, prípravné trhové konzultácie
Register partnerov verejného sektora
Postupy vo verejnom obstarávaní s ohľadom na hodnotu zákazky
Elektronizácia vo verejnom obstarávaní
Výnimky zo zákona o verejnom obstarávaní
Zákazky s nízkymi hodnotami
Referencie
Opis predmetu zákazky
Súhrnné správy a archivácia dokumentácie
Smernica o verejnom obstarávaní
Zmeny zmluvy
V diskusii budú riešené Vaše otázky, skúsenosti, problémy z praxe
Prihlásenie na seminár je záväzné!
Po prihlásení na seminár Vám príde potvrdzujúci email spolu s pozvánkou.
Účastnícky poplatok je stanovený dohodou v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Poplatok vraciame iba v prípade zrušenia seminára. Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu, miesta konania resp. zrušenie seminára z organizačných dôvodov.
V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.
Poplatok zahŕňa: honorár lektora, materiál, občerstvenie (voda, káva, čaj, bageta) a režijné náklady.
Poplatok za seminár prosíme uhrádzať najneskôr do 24.5.19 prevodom na účet ZO - RVC Nitra (IBAN, VS, ŠS nájdete v pozvánke)
Pozvánka je dokladom o úhrade poplatku a má platnosť faktúry.
Minimálny počet na uskutočnenie seminára je 20 osôb.
budova MEDIAHAUS, Fraňa Mojtu 18, veľká zasadačka na 1. posch., 949 01 Nitra
Ing. Terézia Nagyová