Fraňa Mojtu 18 (budova MEDIAHAUS, 1. poschodie), Nitra

Dnes je: 27.07.2024

PREZENČNÁ FORMA:
Inventarizácia majetku, záväzkov a rozdielu majetku a záväzkov pre obce a ich rozpočtové a príspevkové organizácie z pohľadu účtovníctva. Praktické spracovanie a uchovávanie inventarizácie v listinnej podobe a v elektronickej podobe.

Začiatok seminára24.10.2024 - 09:00
(Štvrtok )
Koniec seminára24.10.2024 - 13:30
(Štvrtok )
Začiatok prezentácie 24.10.2024 - 08:00
(Štvrtok)
Koniec nahlasovania22.10.2024 - 23:59
(Utorok )
Poplatok člen ZO - RVC Nitra 0 € / osoba
Poplatok nečlen40 € / osoba
Voľné miesta 40
Typ seminára
  • veľký PREZENČNÝ seminár

Cieľová skupina

OcÚ / MsÚ , Inštitúcia , Škola

Cieľová skupina (podrobnejšie)
  • zamestnanci obcí / miest / VÚC

  • zamestnanci rozpočtových a príspevkových organizácií zriadených obcou a VÚC

Obsah
  • seminár začína PRESNE o 9:00 h. preto prosíme o dochviľnosť, nakoľko sa seminár súbežne vysiela aj ONLINE

  • minimálny počet účastníkov na uskutočnenie seminára prezenčnou formou je 20 osôb

  • v prípade, že sa nenazbiera dostatočný počet účastníkov, seminár prezenčnou formou bude zrušený z organizačných dôvodov a účastníci z prezenčnej formy budú presunutí na ONLINE formu. Informáciu o prípadnom zrušení a presunutí dostanú účastníci emailom min. 1 deň pred konaním seminára

  • prosíme účastníkov, aby nás v prípade Vašej neúčasti na prezenčnej forme minimálne 1 deň vopred telefonicky / emailom informovali. Odhlásenie zo seminára elektronickou formou je možné len do uzavretia prihlasovania. seminár sa súbežne vysiela aj ONLINE

Otázky na seminár (lektora)
  • otázky je potrebné posielať VOPRED cez FORMULÁR NA OTÁZKY (LINK doplníme neskôr) (kliknite na názov formulára). Formulár cez tento LINK sa uzatvára 2 dni pred konaním seminára; 

  • účastníci seminára prezenčnou formou sa môžu pýtať aj počas samotného výkladu lektora;

  • na záver seminára bude lektor odpovedať na otázky poslané ONLINE.

Pokyny na ZÁZNAM z online seminára

Prihlásený účastník na prezenčnú formu získava aj AUTENTICKÝ ZÁZNAM z ONLINE seminára, ktorý bude sprístupnený od nasledujúceho dňa po dobu 7 dní (vrátane víkendu)Záznam z ONLINE seminára dostane každá prihlásená osoba na seminár, ktorá sa fyzicky zúčastní prezenčnej formyPri neúčasti na prezenčnom seminári Vám záznam nebude poslaný.

  • Po skončení seminára (max. do 1 h.) bude prihlásenému účastníkovi na seminár automaticky poslaný nový email s názvom: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára. Bude obsahovať LINK na spustenie záznamu.

DÔLEŽITÉ PRE VÁS JE:

  • Rozhodnúť sa na ktorom PC si chcete záznam pozrieť.

  • Záznam si môžete pretočiť / pozastaviť / opakovane spustiť po celú dobu sprístupnenia z rovnakého PC a prehliadača, v ktorom udelíte súhlas so spustením.

  • Záznam nie je možné spustiť na 2 rôznych PC / prehliadačoch.

  • Záznam nie je možné uložiť do PC.

Program
  1. Zákon o účtovníctve

  2. Proces inventarizácie - príkaz k vykonaniu inventarizácie, vyhlásenie hmotne zodpovednej osoby, inventarizačné komisie ...

  3. Náležitosti inventúrneho súpisu podľa zákona o účtovníctve - účtovný záznam v listinnej podobe a v elektronickej podobe.

  4. Náležitosti inventarizačného zápisu podľa zákona o účtovníctve - účtovný záznam v listinnej podobe a v elektronickej podobe.

  5. Inventarizácia jednotlivých účtov majetku - vzorové spracovanie

  6. Inventarizácia jednotlivých účtov záväzkov - vzorové spracovanie

  7. Inventarizačné rozdiely a ich účtovanie

  8. Odpovede na otázky

Materiál: vzory inventúrnych súpisov a inventarizačných zápisov, vnútorný predpis pre vykonanie inventarizácia. Praktický príklad spracovania inventarizácie.

Doplňujúce informácie

Po prihlásení na seminár Vám príde potvrdzujúci email spolu s pozvánkou. Pozvánka slúži ako účtovný doklad.

Materiál posielame 1 deň pred konaním seminára. Po skončení seminára Vám príde podľa pokynov email: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára.

V cene seminára je zahrnuté: záznam (podľa pokynov), honorár lektora, občerstvenie (voda, káva, čaj), materiál v elektronickej podobe (pokiaľ lektor poskytne) a režijné náklady.

Poplatok vraciame iba v prípade zrušenia seminára. Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu, miesta konania resp. zrušenie seminára z organizačných dôvodov.

V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.

Poplatok za seminár nie je možné uhrádzať v hotovosti.

Účastnícky poplatok za seminár prosíme uhradiť OBRATOM, najneskôr 2 dni pred konaním seminára prevodom na účet ZO - RVC Nitra (IBAN, VS, ŠS nájdete v pozvánke).

Združenie obcí - regionálne vzdelávacie centrum samosprávy v Nitre nie je platiteľom DPH t.j. nie je povinná vystavovať daňový doklad - faktúru. Uvedená pozvánka je dokladom o úhrade účastníckeho poplatku a má platnosť faktúry. Pozvánka spĺňa všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v z.n.p..

Miesto konania

budova MEDIAHAUS, Fraňa Mojtu 18, veľká zasadačka na 1. posch., 949 01 Nitra

Prednášajúci

Ing. Terézia Urbanová

Partner:

AVS Logo
Logo Osobnyudaj.sk